Thursday, April 28, 2011

Bad side of me

Kalau aku jahat?

Aku nak je bunuh semua orang yang aku tak suka. Yang sungguh pandai berpura2 depan aku. Yang perasan diri dia lebih pandai dan cantik daripada aku. Sebab manusia2 macam ni, menyemakkan alam ciptaan tuhan yang sepatutnya sangat indah. Yang mengata aku belakang2. Back stabber yang paling handal didunia ini.

Kalau aku jahat

Aku nak tengking puas2 orang yang suka sakitkan hati aku, macam la aku pernah sakitkan hati mereka. Aku pun tak sempurna. Tapi kau dua tiga empat kaliganda lebih bitch dari bitches. Kau. Ya kau yang sungguh manis didepan, tapi sangat menyakitkan hati di belakang!!

Kalau aku jahat??

Si playboy2 durjana kat luar sana yang nak belajar main kayu tiga empat, aku nak gantung sampai mati. Sebab? Orang2 macam kau ni la yang merosakkan perempuan dan menyakitkan hati2 perempuan. Lebih aku puas, kalau aku dapat tikam tepat ke jantung atau hati si playboy yang dah mainkan hati dan perasaan perempuan yang dah bagi dia hampir semuanya. Maksud aku hati dan perasaan la. Bukan SEMUA!

Kalau aku jahat?

Aku nak post kat blog ni, list2 nama orang yang currently buat aku sangat ANNOYED dan SICKKK! Kalau nak lagi jahat? Aku nak publish muka mereka kat paper dengan headline INILAH BARISAN SYAITAN2 DURJANA> STAY AWAY FROM THEMM!!

Kalau aku jahat?

Seriously, aku bukan orang jahat. So aku da takde idea2 jahat. Bila dah takde idea jahat, aku dah tak tau nak tulis apa kt sini. Aku pun bukan la baik sangat. Tapi setakat conscience tu yang nak distinguish benda jahat dengan baik, aku masih mampu. Cumanya, jangan risau. Semua benda2 tu cuma berangan je


Oleh sebab aku baik, (-__-) manusia2 yang aku rasa jahat selalu aku layan baik. Aku rasa la. They deserve 2nd chance. Tapi, memang bullshit la if kita bagi 2nd chance, they keep repeat the same mistake again and again. PLS LA. PLLLSSSS. Grown up.

*post ni hanya untuk release kepala aku yang dah senak dengan CRG. TQ

No comments: