Thursday, September 8, 2011

Jom kembali ke kampus


Bulan madu sudah habis, terasa macam 4 bulan bercuti ni macam sangat sekejap. Apesal eh? Kena tinggalkan my baby yang dah close dgn aku. Isk sedihnya... Tapi takpe lah. Pergi bukan pergi kosong. Pergi dengan usaha yang bukan sedikit untuk dicurah. Semoga hasilnya mampu memuaskan hati semua pihak. insha 'Allah.

Okey. Misi mendapatkan pointer yang lebih baik untuk semester akan datang sedang bermula. Buku2 sudah didermakan kepada yang sepatutnya. Semoga apabila ada insan yang membaca buku lama aku, aku akan dapat sedikit pahala yang bermanfaat. Tak feeling lagi nak packing barang whatsoever. Cumanya, aku sangat berharap aku boleh perform dengan baik semester ni. Doakan aku. Dan juga Si dia. Doa aku selalu bersama dia. Susah tak semestinya tak boleh dicapai. Whether you want or you don't.

PS Gambar dicilok dari deviart :D

No comments: