Friday, October 28, 2011

Mencari aku

Lama gila tak update kat sini. Sila salahkan UiTM punye line internet yang lembab gilababs yang menyebabkan aktiviti alam maya aku terbantut. Heheh. Okey. Oleh sebab aku dalam mood yang sangat cantik, aku malas nak cerita bende bodoh2 yang ade sekeliling aku. Cite bende best je la eh. Ape yang best tuh?

Yang best ialah, aku ade BEBERAPA common test to go. Sabtu, ade dua, Ahad ni pun, ade satu, Isnin, satu lagi, next friday before balik kampung, masih ade 2 test to go. Uitm sangat suka menyesakkan dada student nye dengan memberi test yang berderet2 tanpa gap yang membolehkan aku buat revision dengan lebih organised. Tapi nak buat macam mana. Bagus la jugak tuh. Takde lah balik raya kitorang ade test lagi. Tapi, entah lah mood study aku rileks gila. Esok kot test nye, aku dengan muka happy update blog.

Aku ade something yang complicated nak diceritakan. Can't tell my friends, my BF, my family. Keep it sorang2 buat kepala nak meletup. Tapi, ade sesuatu yang perlu disimpan untuk diri sendiri kann?

Hopefully 2 minggu aku yang pack ni boleh berlalu laju2, so that I can smile all day :)

2 comments:

nurul juainis said...

hamboii awokk ..
blog wrne merahh yee ...

Nina~ said...

iye lahhhh! hang ade?