Wednesday, May 9, 2012

The Avenger with friends

Hari tu, hari Isnin lepas 30/4/2012 after Trec meeting yang lama tu, aku makan2 dengan Farid, Bukhary, Amir, Tiqa dengan Chec0. Then tetiba Tiqa bukak cerita dia nak tengok The Avenger dengan Shahir. Lepas tu dia ajak kitorang tengok sekali. Tapi tiqa nak tengok midnite 12.15 show macam tu la. And untuk kitorang, only available 1.20 am show sebab tiqa dah beli ticket dulu. Then akhirnya Tiqa cancel tengok dengan kawan dia tu to join us tengok movie sesama. Yay seronok sangat sebab that was my 1st time hang out kat luar dengan dia. Then kitorang kecuali Buk (sebab dia dah beli tiket nak tengok dengan kawan dia) pergi bersama sama pada jam 1 pagi jalan kaki laju-laju ke AEON JJ untuk tengok movie.

Thanks to Che Ah, Tiqa, Amir, Farid, Mazli, Hilmie, Mira & Afi yang sanggup tahan mata tengok movie sama-sama dengan aku. Sangat seronok.

The avenger,  aku bagi 4 bintang. Movie yang berjaya buat aku tengok 2 kali kat wayang.



Heehe. Best! Sangat best tengok midnight. So, siapa nak belanja saya tengok wayang angkat tangan!

PS thanks to Farid for the outstanding images!

No comments: