Tuesday, September 4, 2012

My Baby Boo

Hari tu masa saya busy arranged semua tudung2 dan baju saya, si kecik ni sibuk nak tolong sekali. Saya tak kisah. Tapi, dia lah yang terima akibatnya. See, saya pakaikan dia koleksi2 tudung yang saya ada. Saya suka sebab dia nampak comel and hopefully one day, hati dia ke arah muslimah yang menutup aurat macam ni. Hee :)

Yang tudung ni, Amin yang belikan. Kalau tak silaplah

Yang hitam ni, Amin belikan masa dia kat Mekah, 
waktu dia perform umrah

Stop Naurah!

Selendang ni saya beli masa part 5 degree. :)

Gr! Cute nye kau!

Selendang ni, adik saya bagi. Tapi saya tak pernah pakai.
Sebab tak tau pakai. Hee :)

Naurah dah mula boring saya rasa...

Yang ni saya beli masa diploma kot...

I love her. So much!

Yang ni saya beli masa part 6 degree level saya. Saya beli dengan fara. Classmate saya

Last pose from her. Lepas tu dia dah penat. Taknak snap pic lagi. Heeee. 
:)

Nanti kalau baby saya datang rumah lagi, saya nak snap pic dia banyak2 dan letakkan kat sini. Dapat jugak saya cuci mata tengok dia. Rinduuu. 

:)

P/s Esok Rabu. Hee. :)

No comments: