Friday, August 3, 2012

Alhamdulillah


Saat-saat genting menunggu tarikh keluar exam dah tamat untuk saya. Alhamdulillah, saya punya result tak cantik mana, tapi saya still bersyukur saya tak repeat mana2 paper. Ada peningkatan dari segi pointer. Tapi, saya still sedih untuk si dia. Result dia tak berapa elok. Entahlah. Memang saya sedih result dia begitu, tapi saya tak kecewa dengan dia. Saya tak takut pun result dia macam tu. Sebabnya, saya tau dia boleh lakukan. Mungkin bukan rezeki dia untuk melakukan yang terbaik untuk kali pertama, tapi saya tau, dia boleh buat lagi. Saya suggest kat dia tukar course sebab saya rasaminat dia bukan bidang tu. Tapia pa jugak keputusan dia, samada nak terus dengan course dia sekarang or sebaliknya, saya still sokong. Saya nak jadi penyokong dia. Penyokong setia dia.

One bad thing happened today. Saya rosakkan mp3 dia. Saya saying mp3 tu. Saya tau dia sayang benda tu jugak. Salah saya, saya cuai. Saya letakkan atas riba masa balik kerja tadi and then benda tu terjatuh. Saya takperasan. Then mp3 tu kena hujan lebat dan tak function lagi. Sedihnya. Saya minta maaf. Banyak nya salah saya pada dia. Saya banyak rosakkan barang2 yang dia sayang. Saya janji saya akan ganti balik. Semuanya. Tolonglah percaya saya akan replace benda tu dengan yang baru.

Saya nak cerita banyak benda. Practical, Pulau Kapas, Saya  & dia, Insha’Allah. One day. Saya akan cerita kat sini. Maybe saya akan slow sikit menulis lately ni. Connection internet rumah saya takde sekarang. So kalau nak update apa-apa pun kat office nanti. See you then. Bye J

Nina

1 comment:

Anonymous said...

sian awk mp3 awk rosak...ntih beli baru eh...