Saturday, June 11, 2011

Late nite story

Wah, elok nye mood malam ni. Lebih2 lagi bila tengok Maharaja lawak takde penyingkiran. Actually, sekarang ni aku tengah dengar lagu PrettyUgly. Diari seorang lelaki. Lepas dengar terus open belog. Nak taip sikit2. Kalau boleh jangan biar bagi blog habuk2. Touch up sesikit kan.

Aku malas dah nak main FB. Cuti 4 bulan ni buat aku sickkkk! Takde apa nak buat. Hehe. Gila kan. Aku ontheway ambil lesen. Tak tahan after bestie aku ambil lesen before aku. Ceh! tak dengki la. Cuma terasa org lain boleh, why don't I follow her back?

Erm, esok my parent semua takde kat rumah. Aku? Plan nak melanguk depan TV jek. Tengok CSI ke, esok hari Sabtu ye? Hindustan pun ade! Sejak bila aku layan hindustan ni? Oh. Sejak kebosanan tahap giga melanda.

Mak abah balik rumah hari ahad. Actually aku tak berapa biasa stay rumah tanpa mereka. Confirm semalaman aku tak tidur. First risau. Second, I am a girl Takut la duk umah tanpa pengawasan. Btw, doa jek la bebanyak. So, doakan aku selamat. Sebab aku stay ngan adik2 aku

Saat2 malam yang hening ni, teringat lak aku kat KL. Lama dah tak pegi KL. Teringat moment2 aku kt IPB dulu. Especially dengan staf2 separuh masak tu. Haha. Takde la. Aku cuma teringat. Kena marah dengan staf dulu dah jadi sweet moment da. Takde masa nye aku nak ambil hati dengan diorang. Cuma, satu lecturer je ni. Tak boleh buang la dalam hati. Makan dalam gila dengan dia. tapi, jadi student kena la kenang budi. Ingat tu je la. Aku cuma marah dalam hati je la. Aku ni sapa, dia pulak sapa kan...

Okeh la. Aku stop by here. Aku follow someone's blog. Tak tau kenapa aku follow. Ikut kata hati. Huuhu.

No comments: