Wednesday, July 27, 2011

Aku Sakit

Demam, flu, batuk. Pakej lengkap tanpa bayaran yang aku dapat sepanjang minggu ni. Sungguh selesa tidur bersama hidung yang tersumbat untuk memboleh kan aku memelajari skill lain, "bernafas guna mulut" Hebat-hebat belaka ujian ini rasanya. Ni, batuk-batuk mul memanjakan diri dengan aku. Tekak gatal, Skill apa yang aku dapat sengan tekak gatal pulak? Skill menahan kegatalan. Kau tak boleh simply amik garfu garu2 tekak kau, atau jolok2 dengan pensil mata tajam. Sebab, kau sendirik dapat sakit lain kan kan?

My god. Aku dh minum air ajaib. Harap2 sihat la esok. Nak pegi driving class pun malas je. Boring. Badan tak sihat, kalau kena marah dengan cikgu takut cikgu tu kena marah balik dengan aku. Oh ya. Perangai aku, kalau sakit, or Moon Coming, memang semua orang aku marah. Kekadang yang teruk jadi mangsa Si dia lah. Tapi, dia dah faham sangat perangai aku. So, dia pun tak ambil hati agaknya.So, jauh2 kan lah sebarang perangai tak elok aka uruk tu daripada hinggap kat badan kita. Bila kita happy, tak ke semua benda jadik mudah kan? Hmm. Okeh. Nak tutup cerita.

Hv nice day all

No comments: