Wednesday, July 6, 2011

Lesen Memanduku

Okeh. Now aku dah recover dari kekecewaan melampau aku tuh. Dah dapat terima hakikat dah. Aku rasa la walaupun kadang2 terfikir lagi. Kata Encik Boyfriend, aku ni "manja sangat". Oh ya? Dia yang buat aku macam ni. Oh bencinya melihatkan diri ni yang sungguh tak berdikari!

Nak tau? Pagi tadi aku ambil ujian berkomputer untuk lesen memandu aku. Then, aku pass ujian tu. Alhamdulillah. Encik Boyfriend nak belanja aku Seoul Garden kalau aku lulus. Oh rezeki datang. Hehe. Dia underestimate aku siapa suruh. Walaupun aku cecukup makan jek, iaitu 43/50 tapi aku lulus beb. Adelah seorang budak perempuan indian ni. Dia dah hebat dah memandu. Auto manual semua dah master. Tapi, this was her 11th time ambik test! Fuh. Cuba darabkan RM20 x 11 kali ambil test? Bape kau kena bayar? Hehe. Kayo den! Abah pepagi lagi pesan, ambil test tu biar sekali je, tak la buang masa dan duit. Hehe

Encik boyfriend pun berkali2 pesan kat aku baca buku teori tu. Sebab soalan senang, jawapan mencabar. Eleh, padahal dia trauma dia amik dua kali exam tu. Hehe. Tak kisah la. Skg ni die pro la jugak memandu. Safe jek rasa kalau duduk sebelah dia dalam kereta.

Next stop is on this Saturday. Ada teori 3 jam. Huh. Ceramah la tuh! Adoi. Senaknya kepala ku ini. Tapi tak kish la, aku just tak sabar nak pegang streng kereta dan have fun. Hehe.

Okey la. Stop sini. :)

No comments: