Saturday, November 12, 2011

balik kampus

Malam ni, malam akhir kat Johor. Meet my home again in bulan 12 or bulan 1. Nak saving. Hehehe. Esok nak balik kampus da. Alahai. Kalau boleh malas nak balik. Tapi since I am student, then tak lama lagi nak final da, kena lah jugak kan. Okey. Nina jangan merungut. Kecekalan dan ketabahan itu perlu. Bukan lama pun study. Lagi setahun habis la :-) Insha'Allah

Birthday aku dah tak lama lagi. Nak reward myself withhh.... Entah! I have no idea. Dapat wish dari orang2 tersayang pun cukuplah. Dapat ke jumpa dia on my birthday? Tak kot. Hmmm.. Dia ada kem. Takpe. Pergi elok2 sayang. :-) I'll be fine here. Tapi, aku tau takkan semuda tu dia nak lupakan birthday aku. Sebab, i'm his girl. He love me a lot. I am so sure. Hehehehe

Nampak sangat entry kali ni agak haru kan. Aku takde idea nak menulis since aku akan bertemu dengan wifi rumah aku ni lambat lagi. Ahaks! Ia lebih kepada, goodbye post! Don't miss me. I'll be around soon.

Oh ya, esok nak balik kampus dengan perasaan yang tak merungut. Hehehehe.

Aku bosan tak tau nak tulis apa, nak download2 la

No comments: