Saturday, November 19, 2011

pre birthday :-)

Minggu ni, my birthday. Secara tepatnya, ESOK! Wahhh! Am still happy even though there will be no one with me. Family, jauh. Dia? Jauh jugak. Siapa yang dekat? Kawan2. Kawan2 yang ada dekat dengan aku, ada yang aku dah anggap close friend, best buddy. Tapi, tak adakah mereka anggap aku dengan rasa yang sama. So, don't expect more from them. Its okay. No offense!

Birthday? Should be a happiest day. Am still happy. Sampai sekarang. Tanpa kek pun okey. Takde present pun okay. Kalau kita wish someone a happy birthday, kalau dia tak wish kat kita balik, patut tak kita rasa kecil hati? Aku terasa nak tau apa perasaan aku pada hari itu. Aku siap2 delete kat fb pasal birthday info aku. Taknak lah! Nanti penuh kat message handphone. Agak2 mak ingat tak birthday aku? Abah ingat tak? If they don't, takpe. They all ada benda yang lebih penting nak fikir.

 SiDia pun tak boleh nak celebrate birthday aku. Sikit sedih. Dia kata next week akan datang, tapi aku kan ada program panjat gunung. Hmm. Rasa nak cancel je panjat gunung tapi aku da janji dengan che ah. Da siap beli seluar lagi. Lagipun, tu keinginan aku dari mula. Nak cuba benda yang challenging. Hmm hm. Tapi aku pun teringin sangat nak celebrate birthday. Ahha!

Aku nak buat hal aku. Happy birthday Nina <3

No comments: