Thursday, November 10, 2011

Hobi baru

Menyanyi memang hobi. Snap2 gambar juga. Now ade hobi baru. Aku nak belajar menari pulak. Hahah! Ok sincerely, ak memang takde talent nak menari. Dancing2 ni erm, bak kata adik aku kayu habis la. Tapi, aku kalau dengar lagu, automaticly my body shaking. Sekarang ni, aku gila nak buat shuffle, another crazyy thing that came across in my mind. Ni semua after tengok Music Video LMFAO la ni. Gila tak gila tak. Tadi baru habis terkinja2 dengan baby naurah. Bila dengan baby, takde la nak shuffle sangat kan. Just goyang2 skit je. Baby pun tak habis2 suruh aku bukak Music video tuh. DIa pun suka. Aiyo. Nampak nye dah besar nanti jadi dancer la anak buah aku. Oh no! you have to be a somebody sayang. Doktor ke, Lawyer ke. Takpun accounting line macam makcik eh eh? Dance bole, tapi as a hobby je ehh!



Seriously this is so interesting and i fall in love at the first sight. Oh ya, they all are so talented i think. So. layan eh eh?

No comments: