Saturday, January 28, 2012

Boling MEBA

Finally ada jugak satu sukan yang aku betul2 suka and interested nak cuba. Hari tu, in November jugak, aku join MEBA puny aktiviti iaitu Bowling Tournament kat Melaka. The best part is, kitorang top 10 kot. Ahaha. Meaning tak menang. Aku rasa aku la punca kekalahan. Sebab, score aku sikit je. Tambahan pulak, masa tu tangan kiri aku bengkak entah kenapa. Sakit sangat. Tapi aku right handed so takde la effect sangat performance aku. Paling terrer mestilah Amir. He was a best player among us. Aku satu team dengan Amir, Mazli dan Mira. Dan tak lupa, credit to Amin, ehmm, bukan Amin bf aku tu. Ni amin lain. Dia yang drive kitorang dari hostel ke tempat boling ni. Layankan pic nak??

Me, Amir, Mazli, Amirah :-) you guys rock!

Gadis dalam tshirt merah ialah Tiqa, my classmate & org kuat MEBA

Lane yang best!


Balik je rumah hari tu dah malam dalam pukul 12 lebih dekat2 pukul 1 am. Tapi, pada aku memori ni memang tak boleh nak tukar ganti. Aku rasa nak senyum je sepanjang hari bila teringat momen ini dengan mereka, kawan2 baik aku . Thanks guy. Korang memag awesome!

No comments: