Wednesday, January 18, 2012

Double trip!

Mood yang sangat baik pada pagi yang iindah ni. Aku nak cerita pasal planning after this semester. Firstly, pada 26 sehingga  29 hb ni, aku akan berada kat Pangkor. Trip yang di organise oleh ahli TREC. And as ahli, I wont miss this part to be happy!Tapi, aku kena settle kn satu benda before aku boleh pergi. And guess what? Aku dah dilantik menjadi setiausaha untuk kelab TREC tuh. Waa...! Thanks to Amir yang bagi trust kat aku, and I will never ever break the trust.

Aku tak berapa sure sangat dengan tentative kat Pangkor. One thing yang aku TAK berapa minat, of course la life dalam khemah untuk beberapa hari. Aku tak larat la duduk dalam khemah. Tapi, still okay la. Aku akan cuba la adapt that kind of situation. Kenapalah tak bagi kitorang duduk dalam bilik berhawa dingin lengkap dengan kipas sekali. TV siap Astro dengan bath tub sekali? Kan semua tu ada, then apa perlunya khemah bagai? kenapa lahhhhh!

Okey the next trip, lokasinya dirahsiakan. Sebab, aku tak berapa sure dengan benda ni. Tapi demi seorang kawan ni, akan aku cuba mengusahakan membawak dia kesana. Percaya tak kitorang nak pergi oversea? Hahaha~ So balik ni, kena buat pasport lah. Heheh. Kan bagus kalau si dia boleh pergi sama. Aha. I'm trying my best baby! hehehe~

Then what else?

PS Before this semester break, I wish that something sweet gonna happen.

No comments: