Sunday, May 8, 2011

2 days more to go

Wah. Happy rasa nya memikirkan semua beban akan tamat dalam masa 2 hari ni. Hehehe. Yepp, saya sangat malas belajar. Tapi saya janji next semester saya akan lebih rajin daripada biasa okeh!

Hari ni, satu lagi exam yang akan aku tempuhi bersama kengkawan dalam hall yang tak berapa besar tu. Yepp. Dan untuk pengetahuan reader2 sekalian, ini merupakan my second last paper and my last paper will be on 10th May. Aku pulak still tak dapat nak decide nak balik bila. By the way, it doesn't matter right now. Jangan fikir pasal rumah sekarang. Haha. Can't help la. Sebabnya, aku sangat2 rindu kat rumah. Especially bila ada budak kecik, anak buah aku tu. Tengok lah nanti. Hari2 aku nak kacau dia. Nak main2 dengan dia. Heheheh

Satu masalah kami kat sini, kami kena cari rumah sewa untuk next semester. Aduhai. Ni la kes yang perit sebabnya, aku ni dah la tak dapat tajaan ptptn, all of expenses here was taken out from my parent's pocket. Kesian kat diorang. Kena tanggung semua. So Nina, that is your motivation now. Look, how much they love you. Look, they're willing to sacrifice everything. And now, you have to show that you're a good daughter. Study hard. Don't let them down.

Hmmmm. Ok ok. By the way, exam saya nak start within an hour. So takde ayat2 lain nak di ungkapkan kat sini melainkan tolong la doakan saya dan kawan2 agar kitorang dapat tackle soalan dengan baik, pass dengan baik, dan semua la yang baik2 dalam hall tu. terima kasih :-)

Hv a great Sunday everybody

No comments: