Tuesday, May 17, 2011

Shah Alam part 1

Assalamualaikum

Hujan agak lebat petang ni. Kali ni, lebih ekstrem, siap guruh petir semua complete. Huuu. Actually aku baru balik dari Shah Alam. Masa on the way tadi, taknak pulak langit ni hujan. Panas je masa aku syok tidur dalam kereta tadi. Lepas tu, sekarang ni lebat pulak. Kan bagus kalau hujan tadi, mesti sejuk jek tidur dalam kereta. By the way, aku pergi Shah Alam sebab nak ambil jubah konvo. Yes, a convocation for ex diploma in accountancy will be held this thursday. Hooreyy, saya mahu pakai jubah, dan snap photo as much as possible. It will be my best moment in my life :-)

Diploma in 3 years, orang tengok macam senang kan? Actually susah juga. Sebabnya? Sebab, aku belajar benda yang pada aku, mula2 aku tak minat. Akaun? Mula2 aku fikir senang sangat. Tapi, don't judge a books by its cover. Ia susah jugak, tapi bukan sesuatu yang mustahil. I've prove it. Now, aku suka akaun. Tapi bila amik degree dalam kos yang sama, wahhhh aku merana! Cool down nina. Jangan cepat putus asa.

Hmm, aku akan ke Shah Alam lagi pada hari khamis ni. Nanti, aku snap photo sebanyak2nya, then aku akan upload kat sini. Okay. Thank for reading :-)

No comments: