Sunday, May 8, 2011

Packing dengan perasaan bahagia

Assalamualaikum dan selamat malam

Aku baru je settle pack barang, tu pun ade beberapa lagi yang tak habis. Benda2 yang nak pakai dalam masa 2 hari ni. Hmm.. Mesti aku rindu tempat ni. PLKN yang jauh disana pun aku rindu, apatah lagi kat sini. Lebih2 lagi, aku banyak spent time aku kat sini. Susah ya bila cepat sayang kan sesuatu. Aku sayang katil aku, almari, bilik (walaupun sempit). Kat sini aku jadi gossip girl, aku memnangis (bila gaduh ngan cik abang), kat sini aku study, makan, semua lah. Everything come across my mind at this moment. Tapi, kat sini, takde yang aku nak rindu macam dulu kala. You got what I mean? Tak tau takpe la.

By the way, selasa ni aku ada paper. FAR400. the real killing paper. Nak lulus memang kena banyak masa mengadap buku. Now, aku nak buka buku ni. Mmm.. doakan aku lulus paper ni oke. Soryy bog, aku update sikit je, aku pun tak tau nak cerita apa. Tata~

No comments: