Sunday, May 1, 2011

PSA yaww

Assalamualaikum

Penat rasanya belajar mengadap buku yang tebal. Rasa macam tak habis2. Lusa, aku asa paper PSA. Public Sector accounting. Yang mana paper ni pulak kena menghafal tak habis2. Hisy. Kenapa la dlu aku pilih account?  Aku pun takde jawapan.

Actually kepala aku masih senak dengan PSA so aku pilih nak release sekejap dengan menulis blog. At least aku ade la juga cerita kat sini apa aku buat. Aku study je. Memang tak de benda lain nak buat. Semangat Nina! Kau kena semangat. Sebab ko kena realisasikan cita2 kau. At least kau boleh buat ni. Bukan susah. Set your mind that you're the only winner in your life. Nothing else could bring you up except you!

Hahha, talking is soooo easy. Yes it is easy. But, nothing is impossible right. Bila hati kita bersih, dan tak ada rasangka kat orang, belajar sebab kita yang nak, aku rasa kita boleh. Cuma nya hati aku ni tak berapa nak putih. Dan lagi, prasangka kat orang sangat banyak. Belajar pulak macam kena paksa. Hadoii. Tapi, sekurang2 nya aku cuba jauhkan benda2 tu. Tengah cuba baik2 untuk jadi seorang yang berhati mulia. Moga tuhan kabul kan. Aminnnn~

Okay la. My  dear PSA is waiting for me. Can't wait even for a second. Tata my sweet blog!

No comments: