Wednesday, August 10, 2011

Hidup

Ada baca tak update blog Elia, ex fiancee Khairul Fahmi Che Mat tu. Sedih kan? Sedih bila kita dipermain hati dn perasaan. Aku dah baca dah. Rasanya Elia tu sangat lah tabah orangnya. Aku suka dia. Aku suka cara dia dealing probs dia, dan betapa matangnya pemikiran gadis itu. Hmm. Sungguh rugi KFC tu tinggalkan dia. Berbaloi ke gadis bernama Dahlia tu dalam hidup dia? Kalau aku ada depan KFC, memang aku nak tanya dia, apa perasaan dia sebenarnya pada Elia.

Nampak sangat kan aku emosional bila cerita pasal ni. Okey stop Nina. Aku bukannya apa. Aku rasa, hanya perempuan yang memahami hati perempun. Bak kata filem Titanic, hati wanita umpama lautan dalam. Banyak perkara, dan rahsia. Okey, berbalik pada life aku pulak, esok aku ada driving class. Most of my driving class was end with failure. Sampai aku rasa give up nak belajar. Asyik kena marah je. Tapi, bukan lah aku sedih kena marah. Cuma aku lebih kepada 'malas nak kena marah'. Tapi, aku loser la kalau stop then tak habiskan apa yang aku dah start. Aku bukan macam tu. Hmm. Kalau ada reader yang rajin, please doakan aku esok dapat cikgu yang baik. Ok, aku tak kisah kena marah, asalkan cikgu tu cikgu yang memahami aku. Berniat ikhlas mengajar, dan marah dengan tujuan nak aku pandai.

Okey, takde apa lagi nk post. Malam ni, nak tidur awal. Selamat bersahur :D

No comments: