Thursday, August 4, 2011

Jumpa bestfriend lama

Just nak share dengan blog kesayangan aku ni, semalam masa jalan sama2 dengan baby dan abah, aku terjumpa pulak kawan lama dari sekolah menengah. Sabarina aka Mimie. Hehe. Aku sekelas dengan dia since form 2 until form 3. Aku ingat lagi kelas 3A. Even though tak duduk sebelah2, tapi kitorang sangat ngam. Sangat2 ngam. Aku rasa dia antara kawan baik aku yang TAK PERNAH bergaduh langsung dengan aku. Aku carik dia kat FB. Macam2 nama aku taip. SABA, SABARINA, macam2 nama lah. Tapi tak sangka dia dlm friend request aku yang tunggu masa nak respond, Hehe. Aku tak tipu aku RINDU sangat dengan dia. Paling best, kawan aku tuh makin cun!

Tapi, kitorang start tak rapat after dia masuk kelas yang berainan dengan aku after PMR result keluar. Dia pilih nak masuk kelas akaun, then aku pilih nak kelas sains. Dia dengan kawn2 dia, dan aku dengan kawan2 aku. Dia peminat tegar Harry Potter. Hehe.

Semalam juga, aku berbual dengan bestfriend aku tu lama2. Macam2 hal kitorang bualkan. Dari result SPM, sampai la ke alam sekarang ni. Secara kebetulan, dia amik course yang sama untuk diploma dengan aku. Diploma perakaunan. Hehe. Sungguh seronok share pengalaman yang kitorang ada.

Now, aku nak belajar appreciate friend. Even 5 tahun tak jumpa, she's still the same girl i've known. Hehe. Ape la aku ni kan. Cuma excited jumpa kawan lama. That is all. Hehe.

No comments: